100 de studenţi de la diferite universităţi din Bucureşti, au participat marţi 8 aprilie 2014 la workshop-ul susţinut de profesorul Chris Liassides, de la University of Sheffield International Faculty.
În cadrul acestui seminar au fost prezentate metode de analiză a profilului consumatorului diverselor produse, tehnicile utilizate de marile companii pentru a creşte vânzările, precum şi diverse tactici psihologice de creştere a vânzărilor.
[oqeygallery id=383]
Timp de două ore, Chris Liassides a cucerit audienta și a ilustrat cu exemple amuzante cât de diferit este modul de viață al nostru față de cel al stră-străbunicilor noștri și cum aceste modificări au adus profit multor companii.
Schimbările modului de viață au dus la nașterea de noi nevoi sau noi nevoi au fost create de către oamenii de marketing pentru a da naștere dorinței de consum. Omul modern este individualist, dornic de succes, comod, caută să facă ceea ce-i place, iar aceste valori fixe au ajutat marile companii să-i ofere totul pe tavă contracost.
Cu exemple care, în repetate rânduri, au stârnit zâmbete pe fețele celor prezenți, Chris Liassides a arătat cum funcționează marketingul asupra consumatorului și cum cel din urmă este victimă sigură a celui dintâi.
Toţi participanţii au primit certificate de participare.
Workshop-ul organizat de Fundaţia Dan Voiculescu în parteneriat cu Universitatea Sheffiled, este primul eveniment dintr-o serie de seminarii dedicate studenţilor, care se va desfaşura în lunile următoare.
…
Termeni precum PR, marketing sau advertising și-au făcut loc în ultimul timp, treptat și firesc, în vocabularul nostru. Mulți sunt familiarizați cu aceste noțiuni și știu ce înseamnă relații publice, publicitate sau marketing, însă acestea nu sunt discipline statice. Vorbim despre domenii efervescente, aflate într-o continuă schimbare, cu o dinamică direct proporțională cu nevoile și dorințele omului. Pentru cei pasionați sau cei care lucrează în această lume, fiecare zi este o adevărată provocare, iar fiecare nou proiect este un adevărat experiment creativ și social.
Cei care doresc să aprofundeze aceste subiecte au șansa de a cunoaște de la profesioniști cele mai noi informații și instrumente cu care operează „creativii” zilelor noastre prin intermediul unui seminar organizat de University of Sheffield în parteneriat cu Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României.
Marți, 8 aprilie, ora 10.00, la Universitatea București, Facultatea de Drept, Sala Senatului va avea loc workshop-ul de comunicare Understanding Consumers by Studying Lifestyle.
Prof. Chris Liassides, de la University of Sheffield International Faculty, care predă în cadrul programului de masterat în Marketing, Advertising și PR, pe care Universitatea Sheffield, în parteneriat cu SNSPA, îl oferă la București, va dezbate împreună cu participanții teme precum analizarea modului de viață al oamenilor și cum acesta furnizează informații importante pentru strategii de promovare a produselor, tipuri de cosumatori și influența marketingului în viața cotidiană. În plus, vor fi furnizate instrumente care pot fi utilizate în înțelegerea modului de viață al consumatorului.
După prezentarea temei, vor avea loc discuții libere. Se vor putea pune întrebări legate de tema seminarului și despre masterul pe care University of Sheffield îl susține în pateneriat cu SNSPA.
Acest workshop se adresează, în principal, studenților din cadrul concursului „Dezbate România”, însă participarea este deschisă tuturor celor interesați, în limita locurilor disponibile.
La final, toți cei prezenți vor primi certificate de participare din partea University of Sheffield.
Înscrierea este gratuită și se poate realiza prin completarea formularului de mai jos: