”Time to differentiate; time to innovate"- workshop de marketing pentru studenţi

Seria workshop-urilor organizate de către Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, în parteneriat cu Fischer International şi University of Sheffield Int. Faculty continuă.

Studenții interesați de domenii precum marketing, publicitate, PR şi comunicare în limba engleză sunt așteptați joi, 22 mai 2014, de la ora 11.00, la Academia de Studii Economice, sala 2013 (intrarea Facultatea de Cibernetica, parter),  la seminarul ”TIME TO DIFFERENTIATE; TIME TO INNOVATE – Developing New Products as a Growth Strategy”, susținut de către profesorul Dimitrios Nikolaidis , Senior Lecturer Marketing  la University of Sheffield Int. Faculty, care predă și în cadrul programului de masterat in Marketing, Advertising și PR de la București. Alaturi de profesorul Nikolaidis, în cadrul acestui seminar vor mai susţine prezentari Sheila Thorn, trainer Collins Cobuild ELT şi Monica Liuţă reprezentant Center for International Training and Examinations.

Dimitrios Nikolaidis promite un workshop interactiv și novator, departe de teoriile de marketing și de informațiile deja existente în toate cărțile din domeniu. Acesta își propune să conducă studenții spre noi abordări în dezvoltarea produselor arătându-le, prin exemple reale, cât de important este un nou mod de gândire în lansarea unui produs. Cu accent pe diferențiere, poziționare și inovare, seminarul va aborda teme precum necesitatea companiilor de a-și schimba strategia de business, care este cheia succesului pentru lansarea unui nou produs, care sunt factorii care ar putea duce spre eșec și cât de importantă este creativitatea în planul de marketing. Nu în ultimul rând, profesorul le la vorbi celor prezenți despre provocările viitorului din acest domeniu, iar finalul va fi o sesiune de întrebări și răspunsuri, schimb de idei și discuții libere, în cadrul cărora studenții vor avea ocazia să aprofundeze temele mai sus menționate.

Sheila Thorn va aborda în prezentarea sa problematica pregătirii studenţilor pentru înţelegerea şi comunicarea reală în limba engleză în afara sălilor de curs.

Monica Liuţă, reprezentantul Center for International Training and Examinations, va aduce în atenţia participanţilor importanţa certificării lingvistice internaţionale, prezentănd sistemul de certificare al Universităţii Michigan şi examenul internațional TOEIC® care se adresează tuturor persoanelor care folosesc limba engleză la locul de muncă, în afaceri sau pentru studii.

Participarea este gratuită, în baza înscrierilor efectuate utilizând formularul de mai jos, iar participanții vor primi, la final, certificate de participare din partea organizatorilor.

Imagini de la eveniment

[oqeygallery id=394]

Fotografii realizate de Sorin Paraschiv/FDVDR

ro_RO