„În viziunea mea,consider că,acest CONCURS este destinat în primul rând cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar( profesorilor de Istorie,în cazul meu,de pildă), în vederea dezvoltării competenţelor privind realizarea propriilor aplicaţii de evaluare şi îmbunătăţirea capacităţii de a utiliza metode interactive de predare-învăţare la standarde europene pentru CDŞ,care au ca temă problematica Holocaustului(Rasismul, xenofobia, anti-semitismul. Problemele educaţionale legate de Holocaustul Evreilor din România sau alte probleme care abordează teme cum ar fi de pildă ,,De la predarea Shoahului la prevenirea crimelor împotriva umanităţii sau altele- Democrație și totalitarism în România, Poporul evreu. Holocaustul etc. Îmi doresc să fac parte din grupul ţintă, iar cunoştinţele mele psiho-pedagogice, metodice şi abilităţile de utilizare TIC, le consider potrivite pentru a mă implica în acest proiect. Deschiderea spre inovare în educaţia actuală este sublinitată şi de cele două secţii de masterat pe care le-am absolvit în cadrul Universităţii, „ŞTEFAN CEL MARE SUCEAVA” ,respectiv, „PROTEJAREA,VALORIFICAREA ŞI MANAGEMENTUL PATRIMONIULUI” (laFACULTATEA DE ISTORIE-GEOGRAFIE, 2011) şi „MANAGEMENTUL INSTITUŢIILOR EDUCAŢIONAL” (,la FACULTATEA DE ŞTIINŢELE EDUCAŢIEI, 2013).
Nu în ultimul rând, rezultatele muncii mele s-au concretizat şi în publicarea a 15 lucrări generale şi speciale, 10 studii ştiinţifice în domeniul istoriei antice şi medievale româneşti,precum şi alte 5 articole în domeniul psihologiei educaţionale,dar şi în managementul şcolar. În toată activitatea mea didactică, atât individual cât şi cu colegii de catedră, am elaborat mai multe auxiliare curriculare, CDL-uri, materiale didactice, fişe de lucru, teste şi am pregătit elevii pentru performanţa şcolară obţinând premii şi menţiuni la fazele judeţene şi naţionale ale concursurilor şcolare şi olimpiadelor interdisciplinare. Consider participarea la acest program ca fiind o oportunitate, atât în dezvoltarea personală, cât şi în cea profesională, prin formarea unor abilităţi superioare de utilizare a diverselor materiale educaţionale digitale şi dezvoltarea competenţelor privind realizarea propriilor aplicaţii de soft educaţional,pe problematica Holocaustului şi Istoriei Evreilor,aspecte ce vor contribui la desfăşurarea unei instruiri bazate pe strategii moderne de predare şi evaluare, centrate pe elev.
Am avut şansa să particip la numeroase sesiuni de formare în cadrul unor proiecte naţionale, în vederea implementării curriculum-ului transdisciplinar la clasele V-VIII în cadrul Şcolii Gimnaziale Sascut.” – Oțetea Răzvan Alexandu
[socialpoll id=”2274473″]
[oqeygallery id=549]
*Descrierile profesorilor sunt redate intregral conform rubricii „DESPRE MINE”, prezente în formularul de înscrieri.