Sunt hunedorean, născut în urmă cu 45 de ani, şi sunt legat de Ţara Haţegului, unde am dezvoltat, în două şcoli din mediul rural, laboratoare de informatică, unde elevii beneficiază de tehnologiile de vârf pentru a-şi forma abilităţi care să-i ajute în viitor.

Am absolvit Facultatea de Istorie, specializarea Istorie din cadrul Universităţii de Vest Arad şi am continuat perfecţionarea cu o bursă postuniversitară, specializarea Geografie, la Facultatea de Geografie din cadrul Universităţii de Vest Timişoara. Sunt profesor titular din anul 2005 şi am o vechime în învăţământ de 17 de ani. Am Gradul Didactic I, şi am obţinut Gradaţia de Merit în anul 2012, specialitatea Geografie.

Am ales profesia de dascăl pentru că îmi plac copiii, sunt deschis pentru comunicare şi pot să spun că meseria de profesor oferă satisfacţii şi bucurii când constaţi că ai o contribuţie la formarea acestora. De 17 ani predau Istorie şi Geografie în şcoli din mediul rural, la Şcoală Gimnazială Petros – Baru şi ultimii doi ani, la Şcoală Gimnazială Pui, judeţul Hunedoara.

[oqeygallery id=601]

Sunt colaborator ca expert în evaluarea proiectelor educaţionale, în cadrul ,,Fondaţione Mondo Digitale” – Roma, Italia. Totodată, fac parte dintr-un grup pilot în echipa  ,,Inspiring Science Education România”, misiunea noastră în echipă este de a oferi modele de lecţii realizate cu resurse digitale oferite de ,,Inspiring Science Education” şi oportunităţi profesorilor pentru a-i ajută să facă activităţii educaţionale ştiinţifice, să ofere sprijin pentru ca elevii să facă propriile descoperiri ştiinţifice, să înţeleagă fenomenele naturale şi ştiinţifice, să poată avea acces la cele mai recente instrumente interactive şi resurse digitale din cadrul sălilor de clasă.

Sunt foarte bucuros că am putut contribuii la dotarea şcolilor cu echipamente IT, mai ales acum, când pregătirea în domeniul informaticii reprezintă o cerinţă de bază pentru toţi tinerii.

Încerc să încurajez şi să conving elevii că sunt foarte capabili, că pot avea performanţă atât la orele de curs cât şi în cadrul proiectelor extracurriculare. Explic, la fiecare început de an şcolar, că perioada de şcoală trebuie să fie aceea în care ei învaţă să coopereze, prin implicarea în proiecte, activităţi civice şi organizarea de evenimente ştiinţifice. Anual, mă implic împreună cu elevii din şcoală în proiecte naţionale şi internaţionale.

*Descrierile profesorilor sunt redate intregral conform informatiilor prezente în formularul de înscrieri.

ro_RO