Incă din copilărie dorința mea era să mă fac învățătoare, jocurile cu păpușile, mai apoi cu vecinii de pe strada unde locuiam aveau ca temă principală catalogul, tabla, cărțile, caietele,lecțiile……Când am terminat clasa a VIII a am dat la Lic. Pedagogic urmându-mi visul, dar concurența fiind în acea vreme foarte mare, am avut o dezamăgire…am căzut, lipsindu-mi 15 sutimi….Având medie destul de mare am fost repartizată la un liceu din oraș cu profil de istorie.Astfel am urmat clasa a IX a cu rezultate bune la acel liceu cu prestigiu, dar gândul meu era tot la meseria de învățătoare….Așa că m-am pregătit concomitent și am dat încă o dată examen (probe eliminatorii-sport, muzică, desen și probe scrise-română, matematică)pentru liceul Pedagogic Iosif Vulcan…și cu ambiție și încredere -n propriile forțe am reușit!Am urmat 5 ani acest liceu de profil, repetând clasa a IX.Deci am pierdut 2 ani …dar am făcut ceea ce mi-a plăcut!!!!!!Visul copilăriei mele s-a împlinit!!!!!!Cu timpul am urmat și cursurile Universității, Fac. de Științe Socio Umane, secția-pedagogia învățământului preșcolar și primar. Mereu am fost și sunt dornică de a mă perfecționa, de a învăța,de a fi la curent cu tot ce-i nou, ce poate să-mi ajute la munca mea la catedră zi de zi……..Pe lângă predarea efectivă a materiei pentru fiecare disciplină, contribuția mea consider că prin tot ce intreprind la clasă, împreună cu colegii mei la nivelul catedrei sau școlii să fie în folosul copilului.
Eforturile pe care le fac pentru a îndeplini această misiune de dascăl pe cât par de infime pentru unii, pe atât sunt de importante pentru alții. În primul rând timpul pe care-l petrec zilnic la școală-8 ore plus timpul de pregătire pentru a doua zi (chiar dacă vechimea mea e de 20 de ani)nu face decât să-mi sacrific timpul petrecut cu familia (soțul și cei doi copii)care mă susține și mă-nțelege că sunt un dascăl devotat (uneori prea devotat…) meseriei mele, că sunt o perfecționistă, că sunt o persoană perseverentă care tot ce-și propune realizează. Școala pentru mine e uneori mai mult decât o simplă meserie.Am onoarea de a lucra în școala unde eu am urmat clasele I-VIII. Tot ce fac la ore și toate activitățile extrașcolare sunt pentru școala mea, pentru copiii ce-i formez și-n ultimul rând pentru mine. Particip cu deschidere la toate cercurile pedagogice, consfătuirile cadrelor didactice, la unele cursuri de formare, la simpozioane sau conferințe didactice. Sunt o persoană creativă, bună organizatoare și-mi place munca în echipă. Până în prezent am publicat o serie de articole în reviste sau cărți de specialitate cu ISSN sau ISBN. Personal am editat trei materiale cu ISBN-două caiete auxiliare (cu înmulțire și împărțire) și o broșură cu exemple de bune practici (excursiile și taberele școlare).
Cu fiecare generație de elevi pe care i-am avut în grijă (așa-mi place să spun) am evoluat și eu, am căpătat experiență, dar mereu m-am modelat după specificul grupului de elevi, după cerințele lor, după așteptările comunității din care facem parte, după cerințele perioadei sociale în care mă aflam. Am încercat și sper că am reușit să fac în așa fel încât să contribui nu numai la transmiterea unui bagaj informațional ci și la formarea lor ca viitori adulți, la organizarea unor activități care să-i unească ca și grup, care să-i ajute la socializare, la adaptare, activități care să le dea naștere mai târziu la amintiri unice, de neuitat. Pentru mine ca dascăl întotdeauna a contat ambientul sălii de clasă (atractiv,potrivit vârstei, familial) și desfășurarea ori de câte ori s-a putut a activităților extrașcolare (concursuri variate, serbări, carnavaluri, excursii, tabere, vizite diverse, acticități de antrepenoriat, de voluntariat, etc) deoarece acestea sunt cele mai îndrăgite de copii și acestea contribuie la dezvoltarea lor sub toate aspectele. Un alt aspect de care am ținut cont în permanență a fost colaborarea școlii cu familia, ceea ce m-a ajutat mult în activitatea mea la clasă. (activități comune, activități asistate de către părinți, activități susținute de părinți, lectorate,comunicare prin caietul de corespondență, etc).
*Descrierile profesorilor sunt redate intregral conform informatiilor prezente în formularul de înscrieri.