Concursul ARISTOTEL -ed. a IV-a – REZULTATE

Lista câștigătorilor concursului Aristotel desfășurat la școala gimnazială nr. 189 în data de 20 martie 2015;

Rezultatele participanților la concursul școlar „Aristotel” desfășurat la școala gimnazială nr 189, în data de 20 martie 2015.

***

Concursul Aristotel a ajuns la cea de-a patra ediție. 350 de elevi ai Școlii Gimnaziale nr. 189 au încercat să rezolve testele de creativitate și logică. 

De anul acesta în cadrul concursului, sunt incluși și elevii din clasa pregătitoare. Astfel și cei mai mici dintre participanți vor răspunde la întrebări de creativitate, care sunt aceleași pentru toți participanți de la clasa zero până la clasa a VIII-a,  întrebări precum: „Ce a apărut mai întâi: Oul sau găina?”.

Concursul Aristotel face parte din programul Olimpiadele Creativității și este un concurs școlar gratuit interdisciplinar de cultură generală, logică, matematică, dar și de creativitate. Acest concurs se adresează elevilor înscriși, inclusiv în clasa pregătitoare până la clasa a VIII-a. 

Este al patrulea an consecutiv, în care Fundația Dan Voiculescu pentru dezvoltarea României, organizează acest concurs în școlile din București, adunând un număr de peste 3500 de elevi au luat parte la acest concurs.   

Premiile vor consta în materiale educaționale acordate de editura Litera, iar ocupanții locurilor I vor beneficia de cursuri de vară oferite de FDVDR, în Grădina Valorilor Românești – parcul Tineretului.

Se vor acorda următoarele premii:

Clasa pregătitoare – 1 premiul I, 1 premiul II, 1 premiul III și 3 mențiuni;

Clasa I – 1 premiul I, 1 premiul II, 1 premiul III și 3 mențiuni;

Clasa a II-a – 1 premiul I, 1 premiul II, 1 premiul III și 3 mențiuni;

Clasele a III-a și a IV-a – 2 premii I, 2 premii II, 2 premii III și 3 mențiuni;

Clasele a V-a și a VI-a – 2 premii I, 2 premii II, 2 premii III și 3 mențiuni;

Clasele aVII-a și a VIII-a – 2 premii I, 2 premii II, 2 premii III și 3 mențiuni.

Pictures from the event:

[oqeygallery id=516]

Fotografii :  Dan Marinescu/FDVDR

en_US