Primele webinare din cadrul campaniei ”LIGA PROFESORILOR EXCEPȚIONALI” – peste 8000 de vizualizări

Aproape 2000 de profesori din toată țara s-au înscris la prima serie de webinare gratuite, organizate de Dan Voiculescu Foundation for the Development of Romania, în cadrul campaniei ”LIGA PROFESORILOR EXCEPȚIONALI”. Webinarele au fost susținute în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București and Centrul de Carte Străină Fischer Internațional.

Cele 5 webinare susținute pe platforma WEB Didactica FDVDR, dedicată exclusiv profesorilor și altor categorii de personal didactic, au adunat peste 8000 de vizualizări, în doar cinci zile de la lansarea campaniei. Acestea sunt disponibile pe canalul de youtube al Fundației Dan Voiculescu.

Webinarele au fost gândite pentru a veni în sprijinul cadrelor didactice și al altor profesioniști din domeniul educației și au fost concepute în așa fel încât să ofere un suport real în creşterea competenţelor digitale și educaționale, în învățământul deschis și la distanță.

Temele propuse au fost: instrumente și tehnologii digitale educaționale în predarea la distanță, psihopedagogie în educația virtuală, școala online aplicată – modele de predare, tehnici de comunicare online și repere metodologice în școala online.

Profesorii care au participat la aceste webinare au fost întrebați care sunt temele de inters pentru perioada următoare, în contextul crizei din învățământ generate de pandemie și pe cine ar dori, ca speakeri, la următoarele webinare din cadrul campaniei ”LIGA PROFESORILOR EXCEPȚIONALI”.

Printre temele propuse de aceștia se numără: evaluarea online, predarea și evaluarea online pentru mediul rural, lecții online pentru elevii cu CES, iar în ceea ce privește speakerii, aceștia au propus, pe lângă specialiști în educație și formare, psihologi, profesori cu experiență, nume precum Dan Puric, Părintele Constantin Necula sau Monica Anisie.

Următoarea serie de webinare din cadrul campaniei ”LIGA PROFESORILOR EXCEPȚIONALI” va avea loc în luna august a acestui an.

en_US