Concurs de lectură în limba engleză

BUCURIA DE A CITI

Odată ce descoperi bucuria de a citi o întreagă lume a descoperirii se va deschide și nu vei mai privi niciodată înapoi.” – Toby Reynolds

Lectura este o abilitate esențială, care poate îmbunătăți multe aspecte ale abilităților de limbaj ale elevilor, cum ar fi cititul, scrierea, ascultarea și vorbirea. Acesta este motivul pentru care este foarte important ca elevii să îl vadă ca pe o experiență plăcută. Numai astfel, ei vor dezvolta o iubire a lecturii și vor deveni cititori pe viață.

Elevii au pasiuni, abilități, aspirații și interese diferite. Misiunea profesorului este de a-i ghida în mod eficient în călătoria lor de lectură. Ce cărți le plac elevilor să citească? Care sunt subiectele lor preferate? Cine sunt personajele lor preferate? Profesorii ar trebui să își pună aceste întrebări înainte de a implementa programe de lectură în clasele de predare a limbii engleze.

 

CÂND ÎNCEPE PLĂCEREA DE A CITI?

  1. Când materialele de citire sunt relevante pentru experiențele, pasiunile și aspirațiile elevilor

Atunci când profesorii aleg materialele de lectură pentru sala de clasă, trebuie să ia în considerare nevoile, motivația, interesele, mediul cultural și nivelul de învățare al elevilor. De asemenea, oferă elevilor posibilitatea de a alege ce vor să citească. Aceștia vor avea mai multe șanse să citească dacă sunt luate în considerare interesele lor și vor controla cum și ce să citească. Acest lucru le va spori și entuziasmul și bucuria de a citi.

  1. Când nivelul cărții este bine ales

Dacă o carte ar fi prea provocatoare, aceasta ar descuraja și demotiva elevii. Dacă, de asemenea, este prea ușoară, poate deveni monotonă pentru cititor. Prin urmare, pentru a face elevii să se bucure de lectură, trebuie alese cărțile care se potrivesc cu nivelul lor.

  1. Când scopul lecturii este plăcerea

Cititul din plăcere are o mulțime de avantaje, cum ar fi: dezvoltarea personală, atitudini pozitive de lectură și cunoștințe generale sporite.

  1. Când există un ambient propice citirii

Faceți timpul de lectură special și creați o atmosferă de lectură care va ajuta elevii să-și dezvolte un obicei de lectură.

  1. Când au un model care să le încurajeze comportamentul

Profesorii și părinții au un impact mare asupra copiilor. De aceea, ar trebui să-i inspire să citească și să-i susțină în dezvoltarea propriilor preferințe și a gusturilor de lectură și să-și formeze identitățile de lectură.

 

CUM VA CONTRIBUI FISCHER INTERNATIONAL READING RACE LA DESOPERIREA PLĂCERII DE A CITI?

Materialele de citit sunt potrivite pentru orice vârstă și pentru orice nivel de engleză.

Elevii pot alege ce doresc să citească dintr-o varietate de subiecte și genuri, de la povești clasice la bestseller-uri contemporane sau de la unii dintre cei mai buni autori sau personaje din lume la povești moderne.

Recunoaștem efortul și recompensăm toți participanții înscriși la concurs, profesorii, elevii și școlile!

Competiția va oferi elevilor un sentiment de realizare, deoarece, după ce vor citi cărțile, vor trebui să își completeze portofoliul de lectură.

Profesorii pot urmări activitatea elevilor și le pot monitoriza progresul la toate nivelurile.

Fischer International Reading Race este o competiție de lectură pentru copii între 6 și 18 ani. Competiția este menită să răspândească dragostea pentru lectură și să creeze o nouă generație de cititori remarcabili.

 

Apasă AICI pentru mai multe detalii

Apasă AICI dacă vrei să descarci catalogul

ro_RO