Speakeri de top la Conferința Anuală Fischer International

Lawrence Mamas

Și-a obținut specializarea de predare Engleză (TESOL) la Univesritatea Sfântul Michael, Vermont, SUA și a predat engleză timp de mulți ani.

De asemenea a contribuit la scrirea mai multor cărți de pregătirea a examenelor First, Advanced, TOEIC și TOEFL.

În cadrul sesiunii plenare Lawrence va vorbi despre diferența între un profesor de engleză care nu este nativ și un profesor nativ de limba engleză. Care profesor este mai bun?

Dezbaterea cu referire la ce professor este mai bun, cel nativ (NEST) sau cel care nu este nativ (NNEST), a fost un subiect central de dezbatere în asociațiile profesorilor din ultima perioadă. Este în continuare o dezbatere pe platformele de social media între grupurile de profesori, un tip de discuție care necesită o conversație rațională și bine informată. Profesorii trebuie angajați în funcție de calificările acestora și nu în funcție de fondul lingvistic din care provin.

 

Sarah Ellis

Lucrează ca Manager în serviciul de evaluare al Centrului Europe for Cambridge Assesment English din Bolonia, Italia.

Sarah acrodă o importanță deosebită dezvoltării metdelor de evaluare, învățare și dezvoltare profesională. Experiența ei implică predarea limbii elgleze, pregătirea profesorilor și pregătirea și evaluarea examenelor. Ea a pregătit profesori pentru certificări tip Celta și Delta și este implicată în mometul de față în programul de suport al profesorilor Cambridge Assessment English ce ajută specialiștii ELT prin informare, acordarea de materiale și suport pentru profesori și directori academici.

Ea este interesată de accordarea suportului necesar profesorilor în dezvoltarea competențelor digitale și modul de evaluare implementat de aceștia.

Workshop în cadrul Conferinței Anuale Fischer International: Dezvoltarea comptențelor de ascultare pentru elevii de la nivelul A2 până la B2

Acest workshop va lua în considerare pașii ce trebuiesc parcurși de către elevi în aptitudinile de ascultare pentru a progresa pe nivelele lingvistice la nivel European și ne vom uita la o serie de activități și sugestii pentru profesori ca să poată ajuta progresul elevilor.

 

Oana Campanie

Oana a obținut certificarea CELTA de predare a a limbii engleze având în spate o experiență îndelungată în domeniu, cu o pasiune pentru educație formală și educație pe parcursul vieții.

Ea și-a dobândit experiența ca o coordonatoare de curs și pentru pregătirea elevilor ei pentru examene tip KET, PET, FCE și multe alte competiții.

Oana a finalizat facultatea de Limbi Străine și în momentul de față își finalizează Masterul pe Studii de Retorică și Argumentare.

Ca profesor ea se axează pe dezvoltarea unui mediu educativ ce stimulează și produce idei creative, intuind faptul că, cu timpul, tinerii vor fi mai conștienți, mai bine integrați și mai expresivi.

Workshop în cadrul Conferinței Anuale Fischer International: Procese de conștientizare și gestionarea orelor: activități practice

În ziua de azi gestionarea orelor a crescut în dificultate. Stresul cauzat de rezultatele școlare și emoțiile interioare ale elevului degradează relația elev-profesor. Pentru a aborda o astfel de problemă trebuie să existe o schimbare în mentalitate la modul cum este abordată ora, luând în cosiderare elementele cognitive ale procesului educațional, dar și realitatea socială și emoțională a elevului.

În aceată activitate ne propunem să explorăm strategiile principale SEL (Învățare Socială și Emoțională), procese de conștientizare, cultivarea unui mediu propice atingerii potențialului maxim al unui elev, unde se poate simți în siguranță, apreciat și se pot bucura de procesul educațional în momentele bune și în cele dificile. Ne vom axa pe modalități de empatizare cu elevul și metode practice prin care profesorul poate înțelege mai bine și gestiona dificultățile prin care trece elevul.

 

Andreea Păunoiu

Andreea este profesor, coordonator de curs și coordonator CPD (dezvoltare profesională continuă) la Școala Shakespeare.

Ea pregătește grupe de tineri pentru examenele Cambridge și a contribuit la formarea de multipe cursuri, cu experiență în adaptarea materialelor educaționale și planului de curs în funcție de necesitățile elevilor.

Andreea a terminat Facultatea de Limbi Străine și Facultatea de Psihologie, dar și un Master în Psihologie Clinică, Hipnoză și Intervenții Terapeutice pe Durată Scurtă de timp.

Ea a organizat sesiuni de formare pentru Profesori Luminați (Bright Teachers), dar și sesiuni de formare pentru profesorii din cadrul Școlii Shakespeare, motivația ei principală este aceea de dezvoltare intelectuală și pozitivă a elevilor ei.

În cadrul sesiunii plenare a Conferinței Anuale Fischer Internațional ea va susține un discurs despre procesul de învățare pe fond emoțional și social: Lucrând împreună pentru un viitor mai bun și mai luminat pentru copii noștri.

În ultimii ani au existat numeroase dezbateri despre nevoia unor reforme în educație luând în considerare probleme precum educație ce nu se pretează pe nevoile celor care învață, curicule care nu mai sunt relevante, abordări limitate pe un singur stil de predare și lista poate continua. În ziua de azi modul cum se desfășoară orele a devenit din ce în ce mai dificil de gestionat și noi ca profesori trebuie să recunoaștem că sistemul de învățământ tradițional nu se pretează pe nevoile elevilor.

Cea mai mare problemă este mentalitatea axată pe obținerea rezultatelor școlare bune, fără a lua în considerearea sănătatea mentală și starea de bine a elevului, când de fapt știm cu toții că ar trebui să fie invers. Întrebarea ar fi ce putem face noi ca profesori?

În această sesiune vom explora împreună principiile de Educație Socială și Emoțională (SEL), vom explora aptitudini esențiale în viață cum ar fi înțelegerea și gestionarea propriilor emoții, cum se aplică empatia în viața de zi cu zi, luarea deciziilor într-un mod responsabil și așa mai departe. Vom discuta depre principiile SEL, și principii de conștientizare, o strategie ce poate ajuta elevii să înțeleagă mai bine modul cum gândesc, cum își pot gestiona mai bine emoțiile și cum pot trăi o viață mai sănătoasă și plină de fericire. O parte importantă a sesiunii va implica o analiză a activităților practice ce poate fi utilizată în cadrul orelor de engleză, pentru dezvoltarea emoțională și socială a elevului, asigurarea unui mediu prin care limba engleză deschide oportunități de dobândire de noi cunoștințe ce îi motivează să își atingă întregul potențial.

 

ro_RO