Invitație de participare – Amenajare loc de joaca

Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, având sediul în București, str Episcopul Timus, nr 37, Sector 1, cod postal 011622 vă invită să participaţi la procedura de atribuire a contractului de amenajare loc de joacă.

  1. Obiectul contractului: Amenajarea unui spațiu destinat unui loc de joaca pentru
    gradinita în cadrul proiectului POCU/74/6/18/106583, cod SMIS 106583 conform legislației în vigoare.
  2. Sursa de finanţare: Proiect POCU/74/6/18/106583, cod SMIS 106583.
  3. Coduri CPV: 37535200-9 Echipament pentru terenuri de joaca, 45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare
  4. Valoarea totală estimată este de: 10.825 lei (fără TVA)
  5. Tip procedură: achiziție directă
  6. TERMEN LIMITĂ DE PRIMIRE A OFERTELOR: 17.10.2018 (inclusiv).
  7. Durata contractului: max 60 zile
  8. Nu se acorda avans. Plata se va efectua în lei, în termen de maxim 30 zile de la data receptiei echipamentelor și a facturii, precum și a semnării procesului-verbal de recepție, de ambele părți fără obiecțiuni.

MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI:

  1. Preţul ofertei este în LEI, fără TVA și va include toate costurile privind realizarea obiectului contractului.
  2. Preţul ofertei este ferm și nu se poate modifica pe toată durata de valabilitate a ofertei. În cazul în care 2 sau mai multe oferte au același preț și se situează pe primul loc, ofertanților respectivi li se va solicita o noua propunere financiară. În acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut.
  3. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  4. Ofertanţii pot depune o singură ofertă care să includă toate produsele și serviciile solicitate.
  5. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.
  6. Calificarea ofertantului: Oferta trebuie să fie însoţită de:
  7. Declaraţie privind neincadrarea în situaţiile de conflict de interese, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului României nr. 66/2011 – FORMULAR 1
  8. Propunere financiară – FORMULAR 2
  9. Propunere tehnică – FORMULAR 2 – Ofertantul va prezenta propunerea sa tehnica în functie de solicitarile din caietul de sarcini. Oferta tehnică trebuie întocmită astfel încât procesul de evaluare a informațiilor din propunerea tehnică să permită identificarea facilă a corespondenței cu specificațiile tehnice minime din caietul de sarcini. Ofertantul are obligaţia să declare codurile echipamentelor si denumirea producătorului pentru toate echipamentele incluse în ofertă.
  10. Condiții de participare: Ofertantii au obligatia de a prezenta propunerea financiara și propunerea tehnică. Toate documentele ofertei vor fi completate, ștampilate și semnate (inclusiv nume in clar) de către reprezentantul legal Documentele scanate vor fi trimise pe adresa de e-mail: [email protected]

Documentele trebuie prezentate în original numai de ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire până la data încheierii contractului.

  1. Perioada de garanție a produselor: conform caietului de sarcini și a legislației in vigoare.
  2. Link-ul, unde se poate accesa documentația de atribuire este aici.

 Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la telefon: 031.425.58.84 sau e-mail

[email protected].

 

 

ro_RO