Otetea Razvan Alexandru

În ceea ce priveşte conduita morală şi profesională,am încercat permanent să le insufle elevilor setea de cunoaştere, respect pentru apropele său, dar mai ales, preţuirea perceptelor morale.Prin atitudinea ataşată faţă de elevi şi prin pregătirea metodică, ştiinţifică, didactică şi psiho-pedagogică,am demonstrat în mod clar că, sunt un cadru didactic care are înclinaţii vădite spre această profesie.

Ca profesor de istorie, mi-am adaptat întotdeauna demersul didactic la nivelul claselor şi am considerat că această disciplină trebuie să asigure pentru toţi elevii un standard de educaţie comparabil cu cel european.Am urmărit ca elevii să înveţe în permanenţă noi deprinderi teoretice şi practice şi să le consolideze pe parcursul lecţiilor de istorie.

– Realizarea de softuri educaţionale proprii

În privinţa realizării de softuri educaţionale proprii, am avut o participare activă la portalul WWW. INCLASA.RO ,reuşind să contribui la îmbogăţirea portalului WWW. DIDACTIC.RO.cu materiale utile procesului didactic din şcolile româneşti.

Crearea şi aplicarea de lecţii AEL în cadrul şcolii.

Şcoala Gimnazială Sascut dispune de un laborator de informatică încă din anul 2001.Iniţial, acesta a fost dotat cu calculatoare obţinute cu sprijinul Consiliului Local, la care s-au mai adăugat şi cele obţinute prin PIR .Începând cu anul 2006, Şcoala Gimnazială Sascut a mai beneficiat de 10 plus 1 calculatoare ( SEI) conectate în reţea în vederea realizării lecţiilor în AEL.

În anul şcolar 2008-2009, prin SOFT KIT EXPERT AEL ,reprezentant Siveco România SA, am urmat o serie de cursuri profesionale cu durata de 30 ore pentru utilizarea calculatorului, MS Office 2007, dar şi pentru utilizarea aplicaţiei de Softwar Educational AEL.

Personal, am efectuat unele lecţii de istorie cu elevii,  pe calculator, folosind cd- uri din dotarea şcolii, dar şi prin achiziţie proprie.De asemenea lecţii interesante pe calculator am realizat cu elevii la disciplina opţională,, Istoria holocaustului.Evreii-între o istorie zbuciumată şi o democraţie meritată ,care a stărnit atât curiozitatea cât şi interesul elevilor.Împreună cu elevii am venit cu materiale proprii de expunere pe calculator.De altfel, un loc special la orele de istorie l-au avut testele grilă şi în mod deosebit, elevii au acordat un interes aparte pentru testele grilă, interactive, antrenându-i plăcut în desfăşurarea lecţiei.Periodic, evaluarea elevilor s-a desfăşurat pe grupe, reuşindu-se creearea unui spririt de competiţie.

În linii generale în perioada 2008-2016, m-am implicat activ în creearea şi aplicarea la clasele V-VIII, a lecţiilor AEL.

Utilizarea mijloacelor multimedia  în procesul de predare-învăţare.

Am utilizat mijloacele multimedia în procesul de predare –învăţare- evaluare, precum şi noile tehnologii ( grafică pe calculator, reportajul fotografic, fotografia digitală, dar şi alte materiale promoţionale de factură audio- video).

*Descrierile profesorilor sunt redate intregral conform informatiilor prezente în formularul de înscrieri.

ro_RO